No Matter How Many Lives
Tanjiro and Uzui behead Gyutaro just as Zenitsu and Inosuke behead Daki. Gyutaro unleashes a devastating Blood Demon Art, burying the city in rubble. Tanjiro joins Nezuko and Zenitsu, only to find Inosuke and Uzui on the brink of death...