Flame Hashira Kyojuro Rengoku
Flame Hashira Kyojuro Rengoku receives new orders: travel to the Mugen Train, where over 40 people have gone missing, and conduct an investigation. Leaving the Demon Slayer Corps Headquarters, he sets off on this new mission.