Never Give Up
Amid the wreckage, Tanjiro awakens. Zenitsu is trapped under the rubble and Inosuke has been impaled by Gyutaro's scythe, while Uzui has one arm and no heartbeat. As Gyutaro taunts Tanjiro, all seems hopeless until...