Tonight
Zenitsu is sure that Daki is a demon; however, Daki also realizes that he is a member of the Demon Slayer Corps. Shortly after, Zenitsu disappears. Tanjiro and Inosuke are notified of Zenitsu's disappearance and told to leave the Entertainment District.