What Are You?
Tanjiro, Zenitsu and Inosuke have infiltrated each of the Houses where Uzui's wives are working. Rumors about Makio make Inosuke suspicious, and he charges into her room. Hearing a girl crying, Zenitsu rushes to the source of the sobs.