Hitsugaya and others investigate the Senzaikyu destroyed by Jin Kariya. Rukia, injured in the fight with Yoshi, is treated in the Kuchiki house. Ichigo asks Byakuya to fight with him against the Bounts. Byakuya refuses, straining their relationship.