While Renji gets Rukia out of harm's way, Ichigo stays behind to hold off Byakuya Kuchiki. Rukia does not believe that Ichigo can survive another battle with her brother. In an attempt to distract Soi Fon, Yoruichi comes to Ichigo's aid and battles her.