Rukia fights Yoshi the Bount in the Rukon district. But Rukia's Spirit Energy hasn't fully returned. Lirin uses her illusion technique to help Rukia. With Lirin's aid, Rukia's Sokatsui blows Yoshi away, but Yoshi revives quickly using absorbed reishi.