Ichigo, Rukia, Orihime, Chad and Uryu surround the Bount Ryo Udagawa. But they're at a disadvantage when he releases the massive power of his Doll, Friede. Friede's snakelike attacks are directed towards Uryu when Udagawa finds out that Uryu is a Quincy.