Ichigo, Renji, Rukia, Chad, Orihime and others enter the cave of the Bounts. As they proceed, the eyes of the Doll Gesell suddenly appear. They follow Gesell's eyes deeper into the cave. A battle ensues. Meanwhile, Lieutenant Kurotsuchi confronts Uryu.