Turkey
Diego träffar Ebru Baybara Demir, som använder sig av gastronomins kraft för att förändra samhället, uppmuntra bönder att återgå till traditionella jordbruksmetoder, skydda grundvattnet samt skapa en mer hållbar livsmedelsframtid.