Bulgaria
Diego reser till jäsningsämnenas vagga. Här, i Bulgariens mest underprivilegierade hörn, ska den prisbelönte kocken Filip Zahariev visa oss var livet föds och vilka ingredienser det behöver för att blomstra igen.