Iceland
Island har vänt sig till sina vulkaner för att framställa ren energi. Ett dödligt hot har blivit en viktig tillgång. Kocken Gisli Matt har byggt en restaurang på vulkanaskan som utplånade hans by för bara ett halvsekel sen.