Slovenia
Hållbart och ekologiskt är adjektiv som lockar konsumenter i dag. Men vad döljer sig bakom de gröna etiketterna? Diego besöker världens ”grönaste” land för att ta reda på svaret, och gör ett stopp på Michelinkocken Ana Ros restaurang Hisa Franko.