Åke & Rose-Marie firar 25 år tillsammans
Åke från Filipstad firar 25 år tillsammans med sin Rose-Marie. De förevigar dagen i Ullareds egen fotostudio. Morgan besöker sina föräldrars grav och berättar om hur livet i varuhuset är. Och så blir det kundvagnsbingo med koncern-VD:n Jan.