Ola-Conny som lekledare
Daniel och dottern Amanda ska shoppa en årsförbrukning av kläder och hushållsprodukter. Rose-Marie fyller år och Kjell bjuder på fantastiska överraskningar. Det är midsommar och Ola-Conny ska leda lekarna på campingen. Vem blir den tvåmiljonte kunden?