Kjell uppdaterar sin garderob
Kjell måste till varuhuset för att uppdatera sin garderob, och hans målbild är Clint Eastwood. Staffan från Stockholm är känd för sina hattar, men vad många inte vet är att han mest gillar att bara strosa inne i varuhuset och njuta av atmosfären.