Gunnel & Maritta bjuder på fläskmiddag
Systrarna Gunnel och Maritta smäller på med en rejäl fläskmiddag. Koncern-VDn Jan visar upp årets nyheter. Morgan och Ola-Conny firar att sommaren är här med en fransk afton. Shopparna Divo och hans mamma från Skene slår rekord I chokladshopping.