Gunnel och Maritta shoppar loss och det blir dramatiskt. Ola-Conny provar på livet i kassan. Busschauffören Tina kommer flera gånger i veckan med förväntansfulla shoppare. För att hinna shoppa åt sig själv har hon utvecklat en form av speedshopping.