Kjell och Rose-Marie är hemma
Kjell och Rose-Marie är hemma i radhuset och packar upp alla varor och räknar ihop kvitton. Morgan har det stressigt på jobbet och ett gäng förskollärarinnor från Sundsvall är på bussresa till Ullared för att shoppa.