Erotikvaruhuset i Ullared
Elin och Frida från Växjö är partysugna och har bokat en stuga på campingen och de tar också en sväng på Erotikvaruhuset i Ullared. Ghassan driver både glasskiosk, korvkiosk och taco- och fruktförsäljning utanför varuhuset.