Kjell och Rose-Marie kommer till Ullared
Maggan och Gittan från Göteborg är exalterade över att få se idolen Robert Wells. VDn Boris är lite bekymrad när solen strålar. Kjell, Rose-Marie och deras döttrar kommer till Ullared. En av de anställda på varuhuset är Morgan som jobbar på lagret.