Peter Wahlbeck campar
Komikern Peter Wahlbeck och hans son har tagit in på campingen för att sälja lite grejer. Han gjorde Ullared känt med sin låt om Ullared 1994. Ungkarlen Morgan lever ensam i ett stort hus och filosoferar kring det här med att vara ensam.