Rose-Marie och Kjell ska åka hem
Efter två veckors shoppande ska Rose-Marie, Kjell, döttrarna och mängder med shoppingfynd in i bilen för transport hem till Skåne. Boris leder en fisketävling med stammisarna Maggan och Gittan. Morgan får åka raggarbil.