En dödlig olycka inträffar
Privatpersoner larmar om misstänkt alkohol- och drogpåverkade personer och en dödlig olycka inträffar. Poliserna stoppar ett släp som visar sig vara stulet. När Byron var sju år blev han påkörd och svävade mellan liv och död. Hans föräldrar berättar.