Poliserna tar upp jakten
En olycka inträffar i samband med en biljakt efter ett rån i Akalla. Tjuvar försöker stjäla koppar och poliserna tar upp jakten. Polisaspiranter stoppar en trafikant som ljuger om sitt körkort. Polisen redogör för när popbandet Viola Beach omkom.