Obältade barn
Trafikpoliserna stoppar flera fordon där barn sitter obältade eller felbältade. Trafikpoliserna kontrollerar ett misstänkt fordon och hittar narkotika. Marcus 15 månader gamla son Liam blev påkörd av en alkohol- och drogpåverkad förare och avled.