En kraftigt berusad man försöker köra ifrån trafikpoliserna. Två MC-förare med identiska nummerplåtar smiter, och en bilist kör mot körriktningen på motorvägen i 140 km/h. Malin blev påkörd av en bilist som lämnade henne medvetslös i diket.