Anti-Hero
Superman vädjar till löjtnant Anderson at utreda Ally Allston, och Lois får en uppslitande nyhet. Lois hjälper Lana att utkämpa den goda striden. Jordan är fortfarande irriterad på Jonathan för att han ljög för honom.