Lies That Bind
Vi tar vid där vi slutade, med Clark svävade framför Lana. Jordan och Jonathan undrar om Lois och Clark verkligen har berättat hela historien för dem. Natalie gör sitt bästa för att få Sarah att ge Jordan bekräftelse.