Worlds War Bizzare
En sliten Lois vakar över Superman. Jonathan och Jordan fortsätter oroa sig över sin pappa, som nu känns mer mänsklig än nånsin. John Henry och Natalia samarbetar för att komma på det bästa sättet att försvara sig mot Ally Allstons krafter.