Fyren i Vänern
Anne och Mattias spontanköpte en fyrvaktarbostad i Vänern när de var nykära. Efter flera år av renovering står ladan på tomten fortfarande orörd. Kan Johnnie, Mattias och Frida förvandla de gamla förråden till ett somrigt uterum?