Gäststugan i Roslagen
Släkten Strandell äger en stugdröm i Roslagen. Eftersom nio familjer delar på stugan är det svårt att komma överens om vad de ska göra med gäststugan. Kommer Johnnie, Mattias och Frida lyckas göra alla nöjda?