Kolonilotten i Tanto
Kan man ha en stugdröm i centrala Stockholm? Johnnie, Mattias och Gustav ska på bara fyra dagar försöka förverkliga Katjas dröm om en prunkande kolonilott. Men vädret sätter käppar i hjulet.