Ålaboden i Kivik
Nittiotvåårige ålafiskaren Nils-Gunnar behöver hjälp med att rusta upp sin unika ålabod i Kivik. Drömmen är att få tillbaka boden i ursprungligt skick så man återigen kan anordna ålagillen.