Änglarna kommer
Satu och "Sudden" träffades genom motorcykelintresset och fick barnen Jonathan och Saga och levde i villan i Norrtälje. Men "Sudden" omkom i en krasch med sin gyrokopter. Satu har inte orkat renovera själv men Sofias Änglar kommer till undsättning.