Husdrömmen avstannade
Husdrömmen avstannade när 11-årige Eskil drabbades av hjärntumör. Familjen ligger efter med fakturor och huset. Det hänger sladdar ur väggarna och det finns ingen trappa till övervåningen. Sofias änglar hjälper familjen och åtgärdar det mest akuta.