Familjen hårt drabbad
Nioåriga Josefin förlorade sitt ben och pappa Calle sitt öga till cancern. Familjen flyttade in i en villa i Strängnäs. Då kom chockbeskedet att Josefins cancer var tillbaka och att benet måste amputeras. Sofias änglar handikappanpassar deras hus.