Tragisk olycka
Att förlora och få ett barn på samma gång. Susanne och Mikael bor i ett hus i Örebro. Tillsammans har de sammanlagt fem barn och ett barn på väg. Då sker det som inte får hända, Susannes son Melvin drunknar. Sofias änglar hjälper dem.