Stefan förlorade sin kärlek
Stefan förlorade sin kärlek och sin sons mor i förlossningsdepression. Stefan blev ensam med sonen Niklas som han nu bor med i en lägenhet i Solna utanför Stockholm. Lägenheten är illa medfaren. Sofias änglar rycker ut och hjälper Stefan och Niklas.