Livet är kaos för familjen Svensson
2015 berättar Smilla, 12, för familjen att hon känt sig manad att kasta sig framför tåget. Smilla diagnostiseras med PANS. Det blir en mardröm för familjen Svensson. Lillasyster Emmy hamnar i skymundan. Ingen i familjen har eget rum och livet är kaos.