Carolinas stora kärlek Benny kom aldrig hem från jobbet. En lastbil kom plötsligt över på fel sida av vägen och körde rakt in i Bennys bil. Kvar blev Carolina, de fyra barnen och deras renoveringsprojekt till hus.