Magproblemen var cancer
Kärleken till hundar sammanförde Elin och Martin. De fick tre barn, gifte sig och skulle bygga drömhuset. Men 2017 fick Martin magproblem, som var cancer. 2018 tog Elin farväl av sin älskade och är nu ensam med tre barn, hundar och halvfärdigt hus.