Änglarna åker tillbaka
Änglarna åker tillbaka till familjer som berört många. Familjen Wernerssons yngsta döttrar drabbades av cancer och familjen har fokuserat helt på flickornas hälsa. Änglarna åker till elitidrottaren Ebba Einarsson som fick av en blödning i ryggmärgen.