Catja plågas av konstant smärta
När Catja 2016 födde sin andra dotter drabbades hon av allvarliga förlossningsskador och kan inte längre jobba. Sambon Nikola jobbar hårt för att få ekonomin att gå ihop. Hemmet i Mörarp har hamnat långt ned på priolistan medan familjen kämpar.