Otursdrabbad familj får hjälp
Efter att Eva och hennes tre barn flyttade in hos Anders fick hon diagnosen multipel skleros, MS. Huset är trångt och slitet och varken Eva eller Anders, som nyligen har fått diskbråck, kan färdigställa det. Sofia, Johnnie och Mattias griper in.