Sofia vill underlätta Joakims liv
29-årige Joakim blev förlamad från armarna och nedåt efter en motorcykelolycka. Hans fru Malin stod helt plötsligt ensam med två små barn, en renovering som avstannat och en delvis förlamad man som snart får komma hem från sjukhuset.