Så gick det sen...
Johnnie, Mattias och Sofia reste runt i Sverige och gjorde livet drägligare för de som drabbats av enorm otur. Johnnie och Mattias är nyfikna på hur det gick för familjerna de träffat. Det blir kära återseenden med många känslor och mycket skratt.