Göran får hjälp med sin smärta
Göran bor med sina döttrar Anna, 15, och Amanda, 9, i ett radhus i Stockholm. Göran har haft enorm otur och drabbats av nervskador efter en bilolycka och en ryggskada. För att hjälpa familjen tar Johnnie och Mattias tag i köket och döttrarnas rum.