Joel Hurwitz
Genierna i Robot Chickens författarrum presenterar - hoppsan, Skipper, det där är inte Barbies buss. The Purge pågår och man bryter mot de obrytbara lagarna! Battle of the Ex X:s? Är det Predator eller Bachelor... eller båda?